Friday, December 20, 2013

Sila kemas BLOG anda! :P

MasyaAllah...

hampir dua bulan tak post apa-apa dalam blog ni..
bukan sibuk sangat. tapi gagal mencuri masa untuk menulis.
insyaallah, bersama azam dan usaha dalam menyiapkan tesis, saya akan kongsikan ilmu-ilmu yang saya perolehi dalam mencari jawapan kepada persoalan saya dalam dunia pendidikan keusahawanan.

Alhamdulillah, percubaan yang dilakukan menggunakan model yang saya peroleh dalam seminar, ada impaknya. cuma belum istiqamah lagi. InsyaAllah, akan cuba untuk mencabar diri dan membuktikan pada diri bahawa saya mampu buat lebih baik daripada apa yang orang lain buat!

Chaiyyok!Chaiyok!

Alhamdulillah, saya telah selamat diijabkabulkan dengan pilihan Allah untuk saya pada hujung November lalu. Mohon doakan saya dan suami sentiasa dalam lindungan rahmat Allah.

Nak share sikitlah pasal perkahwinan. Maaf sebab tak pasti dari mana sumber asal. Jumpa dalam Facebook.

Moga bermanfaat :)


No comments:

Post a Comment